مصاحبه آرشیو خبر ها
این بهترین تیم ۵ سال اخیر است ، لئوناردو علاقه ی زیادی به یوونتوس دارد

این بهترین تیم ۵ سال اخیر است ، لئوناردو علاقه ی زیادی به یوونتوس دارد

بپه ماروتا مدیر اجرای یوونتوس در حاشیه ی دیدار دیشب دو تیم یوونتوس و اینتر در هفته ی 27ـم رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند در مورد مسائل روز باشگاه به خبرنگاران پاسخ داد:

 

از نظر ما، این تیم بهترین تیم از زمان شروع به کار آندره آ ‌انیلی در راس باشگاه است، اما بیکار نمی نشینیم و به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان جدید هستیم. ما کمبود گزینه نداریم، چرا که جذابیت یوونتوس افزایش پیدا کرده است بازیکنان با احتمال بیشتری به تیمی که برند قدرتمندی دارد می پیوندند.

 

مربی بایرن پپ گواردیولا بعد از بازی سه شنبه با تحسین بونوچی او را یکی از بازیکنان مورد علاقه اش خطاب کرد، آیا این یوونتوس را نگران می کند؟

 

نه، فقط خوشحال و مفتخرمان می کند، در هر صورت یوونتوس به هیچ بازیکنی اجازه ی رفتن نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند بروند. ما به تازگی قرارداد بونوچی را تمدید کرده ایم، او به ما علاقه ی زیادی دارد و هیچ دلیل خاصی برای رفتن او وجود ندارد. مطمئنا تحسین مربی ای چون گواردیولا باعث افتخار ما و خود لئوناردو است.

 

آینده ی آلگری؟

 

هر هفته این سوال را می پرسید … ما هیچ مشکلی با آلگری نداریم. او قرارداد دارد و نیاز به فکر کردن در مورد هیچ چیز دیگری نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: